‘’TIMELESS LIGHT’’ Entanglement 2023 Η Φυσική του Φωτός και ο Ρόλος των Τεχνο-Eπιστημών Συμπόσιο & Έκθεση

IONION CENTER FOR THE ARTS AND CULTURE

‘’TIMELESS LIGHT’’ Entanglement 2023
Η Φυσική του Φωτός και ο Ρόλος των Τεχνο-Eπιστημών
Συμπόσιο & Έκθεση


Design credits: Nada Abdallah

‘’Timeless Light’’ είναι μια πολλαπλώς προκλητική προσέγγιση του Φωτός μέσω των Τεχνών, των Επιστημών, της Φιλοσοφίας, της Θρησκείας, της Τεχνολογίας. Το σύνολο έργο είναι ένας δρόμος που ερευνά τη Φύση του Φωτός. Μνημειακές σκέψεις, επιστημονικά αξιώματα, σοφία αιώνων ή καινοτομία , φυσικές επιστήμες και τέχνες προσκαλούν δημιουργικά και προκλητικά πνεύματα να προσθέσουν ένα νέο λεξιλόγιο, νέες προσεγγίσεις στο Φως ως Οντότητα.
28 Σεπτέμβρη 20.30, Εγκαίνια και Κονσέρτο , 30 Σεπτέμβρη 20.00μ.μ, ανοικτή συζήτηση με θέμα το Φώς Iόνιο Κέντρο Τεχνών & Πολιτισμού, Μεταξάτα Επιμέλεια : Sara Buoso
Συμμετέχοντες Καλλιτέχνες : Juan Lesta, Anthony Lyons, Lisa Pettibone, Judith Röder, Laura Santamaria, Elena Vertikova,Tobias Zimmer, Sophie Kagadis, Kurtis Lesick, Tsu Ou-Yang, Yana Chebotova.
Τimeless Light Άχρονο Φως /Light Across Universe Φως Διατρέχον τα Σύμπαντα /Light Realm Φωτός Επικράτεια / Light Radiant Φως Ακτινοβόλο / Light Intense Φως Έντασης / Light Εmitting Φως Εκπέμπον / Light Absorbing Φως Αναλίσκον / Light Reflected Φως Ανακλώμενο / Light Refracted Φως Διαθλώμενο / Light Dispersed Φως Διεσπαρμένο / Light Diffracted Φως Διαχεόμενο / Light Transformed Φως Μεταλλασσόμενο / Clear Light Φως Καθαρό / Cosmic Light Κοσμικό Φως /Constant Light Συνεχές Φως / Time and Light Φως και Χρόνος / Light Visible Φως Ορατό / Light Cognitive Φως Γνώσεως /Light Particle Φωτός Σωματίδιο / Light Wave Κύμα Φωτός /Quanta Light Κβαντικό Φως /Speeding Light Φως επιταχυνόμενο/ Light Reflected Φως Ανακλώμενο/ Light Refracted Φως Διαθλώμενο / Light Dispersed Φως Διεσπαρμένο / Light Diffracted Φως Διαχεόμενο / Light Transformed Φως Μεταλλασσόμενο / Clear Light Φως Καθαρό / Cosmic Light Κοσμικό Φως / Constant Light Συνεχές Φως /Time and Light Φως και Χρόνος / Light Visible Φως Ορατό / Light Cognitive Φως Γνώσεως /Light Particle Φωτός Σωματίδιοo /Light Wave Κύμα Φωτός / Quanta Light Κβαντικό Φως / Speeding Light Φως Επιταχυνόμενο / Light Dominion Κυριαρχία Φωτός / Light Essence of Creation Φως, Ουσία της Κτίσης/ Light Evoking Eternity Φως Πρόκληση Αιωνιότητας/ Infinite Light Φως Άπειρο / Timeless Light .-
«Το φως είναι το κύριο μέσο δημιουργίας. Είναι και μόνιμο και εφήμερο, κατ’αναλογίαν αναπαράστασης της συνείδησης. Βλέπουμε τις εκφράσεις του φωτός ως την αρχιτεκτονική του μυαλού που κατοικεί η συνείδησή μας. Επανεξετάζοντας τις σχέσεις που έχουμε με το περιβάλλον μας στον φυσικό κόσμο, μπορούμε να αλλάξουμε προοπτικές. Οι οπτικές ψευδαισθήσεις απεικονίζουν τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψή μας μπορεί να χρωματίσει και να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα αυτού που έχουμε ενώπιόν μας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να ξανασκεφτούμε τη σχέση μας με τον φυσικό κόσμο. Η ανθρώπινη επίδραση στο περιβάλλον προκαλεί οικολογική κατάρρευση και υπερθέρμανση του πλανήτη. Χρησιμοποιώντας αφαιρέσεις φωτός, στην παρούσα προσέγγιση ,εξερευνούμε τη φύση, σε μια μοναδική εμπειρία πολυμέσων».
Ionion Center for the Arts and Culture https://ionionartscenter.gr, info@ionionartscenter.gr.

‘’TIMELESS LIGHT’’ Entanglement 2023/Πορτραίτα καλλιτεχνών

Laura Santamaria
Συμμετοχή στην Έκθεση TIMELESS LIGHT (Σεπτέμβρη28-30), εργαστήριο (Σεπτέμβρη 29), συζήτηση σε πάνελ (Σεπτέμβρη 30)
Δήλωση καλλιτέχνη:
Η καλλιτεχνική έρευνα που διεξάγω από το 2017, ενεργοποιήθηκε χάρη στο residency στο MAC Museo de Arte Contemporaneo, A Coruna, όπου ήρθα σε επαφή με το Planetarium – Casa de la Ciencia, ξεκινώντας μια σειρά επιστημονικών σχεδίων των μορφών του Lissajous, με τη χρήση του «αρμονογράφου».
Οι καμπύλες Lissajous σχετίζονται με την αρμονική κίνηση και τις πλανητικές τροχιές. Με τις προκαταρκτικές έρευνες που βασίστηκαν στα σχέδια, συνέδεσα τη δημιουργία σχεδίων τοίχου, σχεδιάζοντας ελλείψεις σε χαοτική κίνηση, υποθέτοντας ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν ανεξέλεγκτες κινήσεις στο σύμπαν, που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ενεργειακή δραστηριότητα που είναι ακόμα άγνωστη. Οι δυνατότητες που μπορούν να αναληφθούν μέσα από τα έργα τέχνης είναι η δημιουργία μιας υπόθεσης, που επισημοποιείται μέσα από μια δημιουργική πράξη.
Οι πειραματικές διεργασίες μας επιτρέπουν να αναχαιτίσουμε τις δυνατότητες του αόρατου, μια ανεξερεύνητη περιοχή,αλλά οικεία σε όσους, μέσω των έργων τέχνης, οδηγούν τις ενέργειες σε μια ορατή μορφή.
Με τον ίδιο τρόπο που ο Lissajous μπόρεσε να ανακαλύψει την αρμονική κίνηση μέσω των κραδασμών που παράγονται από δύο διαφορετικά πιρούνια συντονισμού, οι δονήσεις έγιναν ορατές με μια ακτίνα φωτός που αντανακλάται στους καθρέφτες που συνδέονται με αυτά.
Η τέχνη και η επιστήμη είναι μεταφυσικές πρακτικές, στις οποίες το αόρατο που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας έρχεται στη συνείδηση και αποκαλύπτεται σε πολλαπλά νοήματα. Αυτός είναι ένας σημαντικός παραλληλισμός με την τέχνη και την κβαντική φυσική, κάνει πιο οικεία την αίσθηση ενός άυλου χώρου, αφού η φαντασία βγάζει τις δυνατότητές της από την απτή πραγματικότητα. Η ιδέα ότι τα πάντα μπορούν να συμβούν χωρίς όριο, χωρίς τη συνοχή ενός χρονικού άξονα, χωρίς χώρο, μοιάζει με αυτό που συμβαίνει στα όνειρα, για τα οποία είναι απαραίτητο να ανατρέψουμε τον τρόπο που μας προσανατολίζουν οι αισθήσεις μας. Η πρόσκληση είναι να υπερβούμε τα όρια των αισθήσεων, βασιζόμενοι στην ίδια ικανότητα που μας επιτρέπει να κατανοούμε τον χρόνο, χωρίς να τον αντιλαμβανόμαστε’’.
Έργα :
Lissajous Composition 2023, εκτυπώσεις και σχέδιο, γραφίτης σε χαρτί, μεταβλητές διαστάσεις
Hypnero 2012 ειδική εγκατάσταση, μεταβλητές διαστάσεις, 9 x 4,3 m, προβολείς, χρωστικές (mother of pearl, λευκό και γκρι μαρμαρυγία, οξείδια)
Laura Santamaria,BIO
Γεννημένη στη Monza της Ιταλίας το 1976. Η πρακτική της περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία μέσων: σχέδιο, ζωγραφική, εγκατάσταση, ομιλία, δημοσίευση. Τα συγκεκριμένα έργα και τα γλυπτά της παρουσιάζουν στον θεατή έναν παραλληλισμό μεταξύ μικρού και μακροκόσμου, αντανακλώντας έτσι τα συστήματα και τις διαδικασίες διασύνδεσης. Σπούδασε Ζωγραφική στην Accademia di Belle Arti di Brera στο Μιλάνο, αποκαλύπτοντας ένα βαθύ ενδιαφέρον για τις Εικαστικές Τεχνικές, την Ιστορία της Τέχνης και την Αισθητική, που αποτελούν θεμελιώδες μέρος της προσέγγισής της στην Εικαστική Τέχνη, με συγκεκριμένες αναφορές στον Αφαιρετικισμό, την Arte Povera, τον Χωροταξισμό ,που, αναφέρει η Santamaria. αντιστοιχεί στο δικό της έργο, με μια έντονα πειραματική προσέγγιση της καλλιτεχνικής διαδικασίας και των επιστημονικών θεμάτων. Το έργο της Laura Santamaria έχει εκτεθεί διεθνώς σε μουσεία όπως Whitechapel Gallery London (London Open, 2015), MAC Museo de Arte Contemporáneo, A Coruña (2019), GASC, Galleria d’Arte Sacra dei Contemporanei, Milano (2021, Palaz), Udine (2023), International Institute of Architecture, Lugano (2020), Galleria Daniele Agostini, Lugano (2019), Alliance Française, Bologna (2019), Herrick Gallery, Λονδίνο (2018), ViaFarini, Milano (2018), Chelsea College, Λονδίνο (2018), Fondazione Sandretto Re Rebaudengo, Τορίνο, Fondazione Cini, Venezia (2015), Kunstverein Neukölln, Kunstraum t27, Βερολίνο (2012). Το έργο της εκπροσωπείται σε συλλογές όπως: Museo del Novecento, Milano, GASC, Milano, Artphilein Foundation, London Trade Art, Fondazione Spinola Banna per l’Arte. Αρχεία και Βιβλιοθήκη: Castello di Rivoli, Museo del Novecento, Milano, Biblioteca Civica D’Arte Luigi Poletti, Modena, Docva, Milano. Οι πρόσφατες διαλέξεις περιλαμβάνουν: «Φως και αστέρια» CSIA Centre for Artistic Industries, Λουγκάνο (2019), Συμπόσιο Διεθνούς Ημέρας Φωτός – Πανεπιστήμιο Τεχνών UAL, Λονδίνο (2018).
……………

Judith Röder
Συμμετοχή στην Έκθεση TIMELESS LIGHT (Σεπτέμβρη28-30), συζήτηση σε πάνελ (Σεπτέμβρη 30)
Δήλωση καλλιτέχνη:
Το φως είναι ένα επικίνδυνο υλικό. Φέρει πολλά τεχνικά και οπτικά αξιοθέατα που μετατρέπονται εύκολα σε αισθησιακά εφέ. Χάνω το πλαίσιο του νοήματος. Η αντανάκλαση του νερού ή ένα απλό σημείο φωτός στον τοίχο, περιέχει ήδη όλες τις πληροφορίες, θέλω να επιστήσω την προσοχή. Παρατηρώ
την καθημερινότητα και φιλτράρω τα φαινομενικά ασήμαντα. Η άποψη του κόσμου στην αρχή είναι
πολύ αληθινή, σαν ιδέα. Τελικά, αφού εφαρμοστεί το φως, το γυαλί και η τεχνική, είναι σχεδόν αδιάφορο.Το αποτέλεσμα δεν έγινε από μόνο του. Πρέπει να γνωρίζω τον συντονισμό του υλικού, να ταξινομείται η σοβαρότητα ή την ελαφρότητά του. Οι συνθέσεις μου περιορίζονται στο ουσιαστικό, στην ελάχιστη αναπαράσταση. Η μέγιστη ακρίβεια και τυπική αυστηρότητα αποδίδει τη σαφήνεια του περιεχομένου. Δεν απαιτεί μεγάλη επένδυση ή προηγμένη τεχνική για να ανακαλύψεις αυτό που είναι ενδιαφέρον, και χρειάζεται προσοχή, εστίαση και ησυχία για να κατανοηθεί τι είναι σημαντικό.

Έργα:
Lichtpunkte 2021, γυαλί, αμμοβολή, πλαίσια 30 x 21 x 3 cm
Ακανόνιστες κηλίδες χαράχτηκαν και στις δύο πλευρές των λεπτών σαν χαρτί φύλλων γυαλιού. Κάθε σημείο είναι μια καταγραφή μιας ακτίνας ήλιου που λάμπει σε έναν τοίχο του εργαστηρίου του καλλιτέχνη. Στο χρόνο που χρειάζεται για να καταγραφεί το περίγραμμά της, η θέση της ακτίνας αλλάζει, αναγκάζοντας την επανάληψη της δραστηριότητας. Οι ακολουθίες που δημιουργούν την καταγραφή της κίνησης του φωτός είναι ταυτόχρονα η υλοποίησή του με τη μορφή γυαλιού.
Γυαλί Schirm 2015, στίγματα LED, DMX-player, τρίποδα 170 x 95 x 25 cm, https://vimeo.com/260663029. Δύο αντίθετοι προβολείς φαίνεται να στέλνουν δέσμες από φώτα μεταβαλλόμενης έντασης το ένα προς το άλλο. Ανάμεσά τους είναι τοποθετημένο ένα μικρό παράθυρο με διπλά τζάμια. Το παράθυρο έχει κουκκίδες σε κάθε παράθυρο. Οι επιφάνειές τους αντανακλούν τις δονούμενες ακτίνες φωτός και τις κατευθύνουν πίσω στις πηγές τους. Το έργο αναφέρεται στον προβληματισμό του Ζακ Λακάν για την έννοια του

…………………………………………………………

JUAN LESTA
Συμμετοχή στην Έκθεση TIMELESS LIGHT (Σεπτέμβρη28-30), συζήτηση σε πάνελ (Σεπτέμβρη 30)
Έκθεση (Vídeo) για το TIMELESS LIGHT (επιμέλεια Sara Buoso)
‘’Εικαστικός και οπτικοακουστικός σκηνοθέτης, η πρόσφατη δουλειά μου επικεντρώνεται στο τοπίο και τον διάλογο μεταξύ οπτικοακουστικού πειραματισμού και μουσικής και την παρέμβαση του φυσικού χώρου από καθηλωτικές εγκαταστάσεις που βασίζονται στο φως, ως μέρος της κολεκτίβας Tronante.

Ως σκηνοθέτης μουσικών βίντεο δούλεψα για τους Brian And Roger Eno, Dark Sienna (Deusche Gramophon, 2020) και σημαντικούς μουσικούς από την Ισπανία όπως ο Carlos Ordoñez, Retortoiro (Ferror Records 2021).
Τα έργα μου σε διάφορες μορφές εκτέθηκαν σε μουσεία όπως το Pompidou Metz (Metz, Γαλλία), το Heinz Nixdorf MuseumsForum (Paderborn, Deutschland), το CGAC (Σαντιάγο ντε Κομποστέλα, Ισπανία) ή το ARTIUM (Βικτώρια, Ισπανία) μεταξύ άλλων’’.

Το VideoLight ως μονοπάτι.

‘’Το φως, η μουσική και το τοπίο είναι τρία «υλικά» που έχω πάντα ως κύρια θέματα στη δουλειά μου.
Σε αυτά τα τέσσερα έργα που παρουσιάζω καλύπτω διαφορετικές πτυχές που συνδέονται με το φως. Ξεκινώντας από ένα μικροτοπίο με μια ακτίνα λέιζερ που μας οδηγεί από το σκοτάδι στο φως. ο ήλιος γράφει ένα μονοπάτι μέσα από ένα παράθυρο. η θαλάσσια ομίχλη ως φυσικό φίλτρο που διασκορπίζει την αντίληψή μας για την πραγματικότητα ή μια υποβρύχια παρατήρηση του ηλιακού φωτός.
Σε αυτά τα τέσσερα βίντεο, το φως ήταν ο οδηγός και ο τελικός στόχος που χρησιμοποίησα για να μεταδώσω στο κοινό τέσσερις διαφορετικές εμπειρίες, όλες με μια βαθιά σύνδεση με τη φύση.
Συνοψίζοντας προτείνω ένα ταξίδι τεσσάρων στάσεων ξεκινώντας τη νύχτα, πηγαίνοντας κάτω από το νερό, παρατηρώντας την κίνηση του άστρου μας, του Ήλιου, και τελικά χάνοντας την αντίληψη των ορίων του τοπίου’’.

………………………………………………………

Elena Vertikova
: https://vertikova.art/
Συμμετοχή στην Έκθεση TIMELESS LIGHT (Σεπτέμβρη28-30), συζήτηση σε πάνελ (Σεπτέμβρη 30)
“Η έμπνευσή μου προέρχεται από τη φύση. Μερικές φορές στρέφομαι στην επιστήμη, στη φυσική του φωτός, στο χρόνο, στο χάος. Εμπνέομαι τόσο από την παρουσία του φωτός όσο και από την απουσία του. Στη δουλειά μου εξερευνώ το φυσικό και τεχνητό φως και τα εφέ της φύσης στον άνθρωπο. Ψάχνω τρόπους να πετύχω με το φως (φωτισμός) παρόμοια αποτελέσματα που παίρνει ο άνθρωπος από φυσικές πηγές φωτός όπως ήλιος, φωτιά, κερί».
Βιογραφικό:
Η Elena Vertikova είναι καλλιτέχνις με έδρα την Πολωνία. Υποψήφια Διδάκτωρ της Ακαδημίας Καλών Τεχνών στο Gdańsk της Πολωνίας.τηλ: +48 743 731 887 | email: vertikova.art@gmail.com | Ιστοσελίδα: https://vertikova.art/.
Οι κύριοι τομείς της καλλιτεχνικής της δραστηριότητας είναι βίντεο και εγκαταστάσεις σε δημόσιο χώρο. Εργάζεται με θέμα τον Άνθρωπο/Φύση, συμμετέχοντας σε πολυάριθμες εκθέσεις στην Πολωνία και στο εξωτερικό. Από το 2021 διδακτορικός ερευνητής στη Σχολή Ζωγραφικής της Ακαδημίας Καλών Τεχνών στο Gdańsk. Το θέμα που εργάζεται – τι επίδραση έχει το φως στην οικοδόμηση των ανθρώπινων σχέσεων.

Περιγραφή έργου: βίντεο με τίτλο’’ Ίχνη σκιάς’’
Ημερομηνία δημιουργίας: 2023

‘’Αυτό το βίντεο είναι μέρος της καλλιτεχνικής μου έρευνας. Το φως, που με ενδιαφέρει και με εμπνέει εδώ και αρκετά χρόνια, έχει γίνει ένα από τα βασικά μέσα στα έργα μου. Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολούμαι με φυσικές πηγές φωτός (επίσης ηλιακό φως), το βασικότερο παράδειγμα των οποίων για μένα είναι ένα κερί.
Το έργο δείχνει την αλληλεπίδραση φωτός και σκιάς, που είναι ουσιαστικά αχώριστες. Η εγκατάσταση που παρουσιάζεται στο έργο βίντεο περιλαμβάνει φυσικό και τεχνητό φως. Η σκηνή δείχνει το φυσικό φως του κεριού και τη σκιά που πέφτει στην επιφάνεια. Η σκιά εμφανίζεται με τη βοήθεια κατευθυνόμενου τεχνητού φωτός (η πηγή φωτός δεν είναι ορατή στη σκηνή). Κατά τη διάρκεια του βίντεο το κερί σβήνει. Μόνο η σκιά του αναμμένου κεριού είναι ορατή στο μεγαλύτερο μέρος του έργου. Το φως των κεριών παίζει βασικό ρόλο, καθώς δεν υπάρχει σκιά από τη φωτιά. Ο G. Bachelard στο έργο του The Psychoanalysis of Fire αναφέρεται στο κερί ως τον ήλιο που πεθαίνει.
Η εγκατάσταση αποτελείται από έναν καθρέφτη, ένα διχρωματικό φίλτρο, ένα κερί και μια τεχνητή πηγή φωτός’’.

……………………………………………
Lisa Pettibone
Συμμετοχή στην Έκθεση TIMELESS LIGHT (Σεπτέμβρη28-30), , συζήτηση σε πάνελ (Σεπτέμβρη 30)
Με ενδιαφέρον για την αστρονομία και τη φυσική, η πρακτική της Lisa Pettibone διερευνά τον κόσμο από την άποψη της ενέργειας, των δυνάμεων και της μορφής, όπως φιλτράρεται μέσω της ανθρώπινης αντίληψης. Δημιουργεί γλυπτά, εγκαταστάσεις και εκτυπώσεις,για να εξερευνήσει περιοχές όπου ο άνθρωπος και η φύση τέμνονται μέσα από το πρίσμα της επιστήμης. Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία υλικών, συμπεριλαμβανομένου του γυαλιού, καταγράφει αυθόρμητα φαινόμενα, όπως η έλξη της βαρύτητας, προκαλώντας αισθητηριακές εμπειρίες, που στόχο έχουν να συνδέσουν τους ανθρώπους με το περιβάλλον τους. Οι διαδικασίες συχνά ενσωματώνουν περιόδους έρευνας σε επιστημονικές έννοιες, συνεργασίες ή εργασίες για συγκεκριμένες τοποθεσίες.
Έχει μεταπτυχιακό στην Τέχνη και την Επιστήμη από το Central Saint Martins του Λονδίνου. Ήταν καλλιτέχνις στο Mullard Space Science Laboratory (UCL) που χρηματοδοτήθηκε από το Arts Council England από τον Σεπτέμβριο 2018-2019. Τον Φεβρουάριο του 2022 η δουλειά της στάλθηκε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό ως μέρος της δοκιμαστικής αποστολής ISS της Moon Gallery.
Δουλεύοντας από το στούντιο της στο Surrey, η Lisa αναπτύσσει εργασίες για έκθεση, παίρνει παραγγελίες και διδάσκει προηγμένα μαθήματα κατασκευής γυαλιού πολλές φορές το χρόνο. Ως υπέρμαχος της διεπιστημονικής πρακτικής, έχει οργανώσει και συμμετάσχει σε εκδηλώσεις τέχνης/επιστήμης σε ιδρύματα όπως το CERN στη Γενεύη, η Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία NL, το University College του Λονδίνου και το Central Saint Martins, Λονδίνο. Αυτή τη στιγμή είναι μέλος της επιτροπής του Moon Village Association UK και συνεισφέρει στην ομάδα εργασίας Cultural Considerations. Μέλος της κολεκτίβας Lumen Studio, είναι επίσης μέλος του καλλιτεχνικού οργανισμού Art Can και μέλος της Royal Society of Sculptors UK.

Με καταγωγή από την Καλιφόρνια με υπόβαθρο στη γραφιστική, έχει πτυχίο BA(Hons) 3D Design in Glass από το University for the Creative Arts, Farnham UK το 2005. Η δουλειά της φυλάσσεται σε ιδιωτικές συλλογές και εκτίθεται διεθνώς. Επιλέχθηκε για το The Aesthetica Art Prize 2013 και εμφανίστηκε στην έκδοση του Corning Museum of Glass (New York) New Glass Review 35. Το 2012-13 ολοκλήρωσε δύο παραγγελίες για το National Trust – Lacock Abbey, Wiltshire και The Vyne κοντά στο Basingstoke. Το 2015 και το 2018 η δουλειά της συμπεριλήφθηκε στη διάσημη Έκθεση Discerning Eye στο Λονδίνο και το 2017 κέρδισε την Κατηγορία Εγκατάστασης National Open Art Prize. Επιλέχθηκε να δημιουργήσει μια εγκατάσταση από γυαλί και μέταλλο για το Collect Art & Craft Fair στο Somerset House του Λονδίνου το 2022.

…………………………………
Tobias Zimmer
Δήλωση καλλιτέχνη
«Ο προγραμματισμός του δικού μου καλλιτεχνικού λογισμικού και η γοητεία της αλγοριθμικής σκέψης και του ποσοτικού εαυτού με συνοδεύουν από τις πτυχιακές σπουδές μου. Με επίκεντρο τη διασταύρωση μεταξύ προγραμματισμού και σχεδίασης, ολοκλήρωσα το μάθημα Intermedia Design στο Trier University of Applied Sciences.
Η πτυχιακή μου διατριβή, Food Data, ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τη συλλογή καθημερινών δεδομένων, χρησιμοποιώντας την όραση υπολογιστή. Τα δεδομένα υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και τελικά εκφράστηκαν αισθητικά σε εγχάρακτες κεραμικές πλάκες. Το έργο καταδεικνύει την πειραματική και αναλυτική μου προσέγγιση, καθώς και τις προσπάθειές μου να μεταφέρω την ψηφιακή τέχνη από την οθόνη στον φυσικό κόσμο, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά.

Κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού μου στην Τέχνη των Μέσων στο Bauhaus-University Weimar, το οποίο πρόκειται να ολοκληρώσω, επικεντρώθηκα σε διεπιστημονικές μελέτες μεταξύ της επιστήμης των υπολογιστών και της θεωρίας των μέσων. Καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου, εξέθεσα σε πολλά διεθνή μουσεία και γκαλερί ως καλλιτέχνης μέσων ενημέρωσης. Εκτός από το ότι ήμουν ήδη βυθισμένος σε αλγοριθμικά συστήματα και βομβαρδίζομαι με αντίστοιχα στοιχεία μέσω των ροών που δημιουργώ, το ενδιαφέρον μου για την τεχνητή νοημοσύνη πυροδοτήθηκε από τη συμμετοχή σε πανεπιστημιακά μαθήματα που ασχολούνται με νευρωνικά δίκτυα, μηχανική μάθηση και όραση υπολογιστών.

Στη δουλειά μου ασχολούμαι ουσιαστικά με το ερώτημα πώς το αλγοριθμικό παράδειγμα των συστημάτων υπολογιστών παραλληλίζεται με επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές και αυτοματισμούς της καθημερινής μας ζωής. Αναρωτιέμαι αν η ποσοτικοποίηση των καθημερινών εμπειριών και αισθήσεων συνοδεύεται από ένα αίσθημα ικανοποίησης και ασφάλειας. Μέσω της συγγραφής των δικών μου προγραμμάτων ή της χρήσης αναλογικών τεχνικών, αντί να χρησιμοποιώ τυπικές εφαρμογές, συλλέγω και οπτικοποιώ δεδομένα για να επιτρέψω την απτική πρόσβαση σε αφηρημένα δεδομένα ως καλλιτεχνικό υλικό, κάτι που συχνά δεν έχει κατ’ άλλο τρόπο μεγάλη σχέση με την βιωμένη μας πραγματικότητα. Μοιράστηκα την προσωπική μου προσέγγιση στην ακαδημαϊκή διδασκαλία στο Πανεπιστήμιο Bauhaus στην τάξη μου με τίτλο Αλγοριθμική Τέχνη. Εκτός από τις βασικές αρχές του κλασικού προγραμματισμού, επικεντρώθηκε στο να κάνω απτές αλγοριθμικές διεργασίες, αναπτύσσοντας οδηγίες για συνανθρώπους αντί για CPU, με αποτέλεσμα αναλογικά σχέδια.

Στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, το παράδειγμα του αλγορίθμου, εξ ορισμού μια σαφής οδηγία για την επίλυση προβλημάτων, φαίνεται να μετατοπίζεται σε λιγότερο σαφείς λειτουργίες και κρυφά επίπεδα συστημάτων βαθιάς μάθησης. Όπως η δημόσια βάση δεδομένων εγκατάστασής μου κατέστησε τις τεχνολογίες επιτήρησης και συλλογής δεδομένων διαφανείς στους περαστικούς, είναι σημαντικό για μένα να βελτιώσω τη γενική κατανόηση των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να διασφαλίσω την υπηρεσία σε ένα όλο και πιο κανονιστικό και «απομακρυσμένο» περιβάλλον διαβίωσης. Στο παραστατικό μου έργο Identical Walk, υποβάλλω τον εαυτό μου σε έναν αλγόριθμο, που επιβάλλεται από τον εαυτό μου, για να βιώσω τη φύση της επανάληψης στην καθημερινή ζωή και να κατανοήσω την ουσία της επανάληψης στον προγραμματισμό. Το Identical Walk βασίζεται στην έννοια της ανθρώπινης λαχτάρας για μια αυτοματοποιημένη ζωή, που υποστηρίζεται από εξωτερικές οντότητες που μας απαλλάσσουν από τις αποφάσεις και τον κόπο μας. Μια ιδέα που είναι επίσης το τέρμα της υπόσχεσης της τεχνητής νοημοσύνης, που προωθείται από ερευνητές και στρατηγικούς μάρκετινγκ. Έρχεται είτε σε δυστοπικές είτε σε ουτοπικές γεύσεις, ενώ τα πραγματικά πλεονεκτήματα των σημερινών συστημάτων με την ένδειξη «AI» εξακολουθούν να βρίσκονται σε ξηρά στατιστικά στοιχεία, τα οποία λειτουργούν από τεράστιες ποσότητες δεδομένων, που συχνά συλλέγονται αμφισβητήσιμα και συνεπάγονται τεράστια κατανάλωση ενέργειας.

… ………………………………………………………
Anthony Lyons, www.alyonsmusic.com
‘’Light Ripples’’ –‘’ Κυματισμοί Φωτός’’
Ένα οπτικοακουστικό έργο του Αυστραλού συνθέτη/καλλιτέχνη Anthony Lyons, που είναι εμπνευσμένο από το φως, το φύλλωμα, την πέτρα και τα καθρέφτη- γαλάζια νερά του σπηλαίου Ζερβάτη. Μέσα από μια διαδικασία βιο-χαρτογράφησης και επανα-φαντασίας των ήχων, των δεδομένων των φυτών, των μοτίβων φωτός και κυμάτων του Ζερβάτη, καθώς αντηχούν πάνω και έξω από τους τοίχους του σπηλαίου, το έργο προσπαθεί να συλλάβει στιγμές αιωρούμενης ομορφιάς, αναδυόμενων μοτίβων και ρυθμικών διαδικασιών μέσω την αλληλεπίδραση φωτός, σκιάς και ήχου. Το ‘’Light Ripples’’ ενσωματώνει εγγραφές πεδίου, σύνθεση, αισθητήρες φυτών και βίντεο. Το έργο φιλοδοξεί να αποκαλύψει νέες προοπτικές και να κατευθύνει την προσοχή προς το Παγκόσμιο Γεωπάρκο της UNESCO – εξαιρετικές σφαίρες οικολογικής σημασίας και σπάνιας ομορφιάς.

Δήλωση καλλιτέχνη

«Το Light Ripples προέκυψε από πολλές επισκέψεις στο Σπήλαιο Ζερβάτη τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο του 2023. Κατά τη διάρκεια αυτών των επισκέψεων καθόμουν σε διαφορετικά σημεία της τοποθεσίας Ζερβάτι σε διαφορετικές ώρες της ημέρας και έκανα ό,τι μπορούσα για να ακούσω, να παρατηρήσω και να απορροφήσω.

Ενδιαφέρομαι εδώ και πολύ καιρό για τη «χαρτογράφηση ήχου» μοναδικών τοποθεσιών ως τρόπο εμβάθυνσης της κατανόησης και τα ταξίδια μου στο Ζερβάτι περιελάμβαναν πολυάριθμες επιτόπιες ηχογραφήσεις των ήχων και της οικολογίας του περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένης της λήψης βιολογικών δεδομένων από τη ζωή των φυτών με τη χρήση αισθητήρων, αλλαγές στην ηλεκτρική δραστηριότητα που συμβαίνει στις εγκαταστάσεις. Αυτοί οι ήχοι και τα δεδομένα των φυτών ενημερώνουν πολλούς από τους ήχους της εγκατάστασης και παρέχουν επίσης έμπνευση για τη δική μου εκ νέου φαντασία και δημιουργική έκφραση στη σκέψη για τις συνδεδεμένες οικολογίες.

Ενώ η αρχική μου εστίαση για το έργο ήταν μια δημιουργική «χαρτογράφηση ήχου», η σημασία του φωτός και του τι λέει για μια τοποθεσία έγινε όλο και πιο σημαντική για μένα. Ανακάλυψα ότι υπάρχει μια στιγμή σε κάθε μέρα όπου αν οι καιρικές συνθήκες είναι κατάλληλες, ο ήλιος χτυπά το νερό σε μια από τις σπηλιές με έναν ιδιαίτερο τρόπο, που εκτοξεύει όμορφες φυσικές προεξοχές στους τοίχους των σπηλαίων. Η κίνηση του νερού, των εντόμων, των φύλλων που πέφτουν και των συντριμμιών από τα δέντρα, θα δημιουργούσε στη συνέχεια όμορφα περίπλοκα μοτίβα κυμάτων – κυματισμούς στο νερό, που διαθλώνται προς τα πάνω στα τοιχώματα της σπηλιάς και μετά αντανακλούν ξανά προς τα κάτω. Η διαύγεια του νερού στο Ζερβάτι, σαν καθρέφτης, είναι ένας μεγάλος παράγοντας για αυτήν την εξελισσόμενη διαδικασία παρέχοντας μια φυσική οπτική αφήγηση μέσα από το φως πολλών από τις διεργασίες και τα μοτίβα που συμβαίνουν στο σπήλαιο που διαφορετικά θα μπορούσαν να παραμείνουν κρυφά».
Anthony Lyons, Σεπτέμβριος 2023.

Ο Anthony Lyons ζει στην περιφερειακή Βικτώρια της Αυστραλίας. Είναι συνθέτης, μουσικός και καλλιτέχνης ήχου, του οποίου η πρακτική είναι διεπιστημονική, όπου συμμετέχει κινούμενη εικόνα, περφόρμανς, σχέδιο και εγκατάσταση. Μεγάλο μέρος της δουλειάς του εξερευνά τις διασταυρώσεις μουσικής, τέχνης, τεχνολογίας και περιβάλλοντος.
Η δημιουργική παραγωγή του Anthony περιλαμβάνει έργα για ορχήστρα, ηλεκτρονικά και ηλεκτροακουστικά, εγκαταστάσεις και οπτικοακουστικά μέσα. Σπούδασε σύνθεση στο Victorian College of the Arts και στο Melbourne Conservatorium of Music στο Πανεπιστήμιο της Μελβούρνης, καθώς και παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής στο IRCAM (Institut de Recherche et Coordination Acoustique/ Musique),στη Γαλλία. Το συνθετικό του στυλ επιδιώκει την ηχητικότητα και το συγκεκριμένο πλαίσιο, συχνά ενσωματώνοντας οπτικά και επιτόπια στοιχεία ηχογράφησης. Αγκαλιάζει πολλαπλούς τρόπους δημιουργίας και έλκεται από τους εσωτερικούς κόσμους του ήχου και τη σύνδεσή του με τη μνήμη, την ταυτότητα, την ηχητικότητα και τον τόπο.

Η δημιουργική δουλειά του Anthony έχει παιχτεί και εγκατασταθεί διεθνώς, όπως στο Φεστιβάλ MA/IN στην Ιταλία, στο Porto/Post/Doc Film & Media Festival στην Πορτογαλία, στο Πολιτιστικό Κέντρο της Βαρκελώνης, στο Φεστιβάλ Sound-Image στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Νέα Υόρκη ElectroAcoustic Festival, το Recital Center της Μελβούρνης και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Μελβούρνης. Ο Anthony έχει εμφανιστεί με το εξαιρετικά αναγνωρισμένο Syzygy Ensemble της Αυστραλίας και έχει συνεργαστεί και εμφανιστεί με το σπάνιο συνθεσάιζερ EMS Synthi 100 στο Recital Centre της Μελβούρνης. Στο ντουέτο έργο του Au Revoir Hands παίζει τον συνθεσάιζερ Buchla Easel, έχοντας κυκλοφορήσει το ντεμπούτο άλμπουμ Hemispheres το 2021. Ο Anthony συνεργάζεται συχνά με τον Αυστραλό animator Paul Fletcher και η μεγάλη τους δουλειά ήχου και φωτός, Audio Visual Garden, ήταν μια επιλεγμένη εγκατάσταση το 2022 Conflux Bendigo Festival.
Ο Anthony είναι ένας παθιασμένος εκπαιδευτικός και έχει υποκινήσει πολλά έργα χαρτογράφησης ήχου με ομάδες που ερευνούν τοποθεσίες πολιτιστικής, ιστορικής και περιβαλλοντικής σημασίας. Είναι Ανώτερος Λέκτορας στη Μουσική (Διαδραστική Σύνθεση) στη Σχολή Καλών Τεχνών και Μουσικής του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης
Anthony Lyons, www.alyonsmusic.com

……………………………………………………
Sophie K. Giannakis
TIMELESS LIGHT (video)
Artist Statement
The ‘’TIMELESS LIGHT’’ η ‘’AΧΡΟΝΟ ΦΩΣ” ξεκίνησε το 2018 ως προσωπικό καλλιτεχνικό έργο και έκθεση στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Μια ερευνητική διαδρομή του σήμερα, με άγνωστη ή μη ορατή αφετηρία και πιθανή επέκταση το Άπειρο. Δεν αρκεί μια ζωή ή ένα μόνo όραμα για να ερευνήσει την Οντότητα του Φωτός. Έτσι το έργο προσκαλεί σκέψεις, θέσεις και οράματα να εξερευνήσουν και να εκφράσουν τη Φύση της Ύπαρξής μας μέσω του Φωτός’.
BIO: Sophie Kagadis Giannakis has dedicated over 40 years of her life to Art, Design, and Cultural Management. She holds academic titles in Cultural Management, European Studies, Art Preservation, Restoration of Ancient, Byzantine, Contemporary Monuments. Sophie is the Executive Director of the Ionion Center for the Arts and Culture, which was established in 2006. This Center operates in a Global environment in the fields of Higher Education, Arts, Sciences and Research, with focus on the protection of the Natural and Cultural Heritage. Sophie is dedicated to building networks with Universities, Institutions, and personalities from all over the Globe through collaborations, art events, and programs based on education, academic research and creative activities.

Η Σoφία Καγκάδη Γιαννάκη έχει αφιερώσει πάνω από 40 χρόνια στην Τέχνη, το Σχέδιο και τη Διαχείριση Πολιτισμού. Είναι κάτοχος ακαδημαϊκών τίτλων Πολιτιστικής Διαχείρισης, Ευρωπαϊκών Σπουδών και Συντήρησης και αποκατάστασης έργων τέχνης, Αρχαίων, Βυζαντινών, σύγχρονων Μνημείων. Είναι διευθύντρια του Ιονίου Κέντρου Τεχνών και Πολιτισμού, το οποίο ιδρύθηκε το 2006. Αυτό το Κέντρο δραστηριοποιείται σε παγκόσμιο περιβάλλον στους τομείς της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, των Τεχνών, των Επιστημών και της Έρευνας, με επίκεντρο την προστασία της Φυσικής και Πολιτιστικής κληρονομιάς. Η Σοφία είναι αφιερωμένη στη δημιουργία δικτύων με Πανεπιστήμια, Ιδρύματα και προσωπικότητες από όλο τον κόσμο μέσω συνεργασιών, καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και προγραμμάτων που βασίζονται στην εκπαίδευση, την ακαδημαϊκή έρευνα και τις δημιουργικές δραστηριότητες.

«Ανακάλυψα την έννοια του κόσμου μια νύχτα Χριστουγέννων, όταν ήμουν 4 ετών. Κρατώντας το χέρι του πατέρα μου κάτω από το φως των κεριών μιας μικρής αρχαίας εκκλησίας ένιωσα το μυστήριο των ύμνων και ‘’είδα’’ στο τέμπλο ζωντανά τα μάτια των Αγγέλων και των Αγίων. Η ομορφιά της τέχνης άνοιξε βαθιά στην καρδιά μου έναν συνειδητό ζωντανό χώρο εξαίσιου Φωτός. Είμαι έκτοτε σε συνεχή αναζήτηση αυτού του Φωτός ».

……………………………………………………
Tsu Ou-Yang
”The Ripple Effect of Consciousness”

Kυματικές συναρτήσεις υπάρχουν όχι μόνο στην κβαντική πραγματικότητα αλλά και στην ανώτερη διάσταση. Η ενότητα, η ενοποιημένη συνείδηση, είναι περιεκτική, όλα τα έμβια όντα και τα πάντα συνδέονται εγγενώς με την ψυχή του Σύμπαντος. Η ατομική συνείδηση είναι σαν μια αιωρούμενη φούσκα, που προέρχεται από τον απέραντο Ωκεανό της Συνείδησης. Κάθε σκέψη έχει συγκεκριμένη ενέργεια με συχνότητα και δόνηση. Μπορεί να κάνει έναν μικρό κυματισμό στην επιφάνεια του ωκεανού και να εξαφανιστεί. Ωστόσο, ορισμένοι κυματισμοί μπορεί να γίνουν κύματα. Το ”The Ripple Effect of Consciousness” είναι ένα βιβλίο της καλλιτέχνιδας, που αναπαριστά αυτό το φαινόμενο και τονίζει τη σημασία της διάδοσης της καλής θέλησης. Εάν οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να είναι βοηθητικοί και να έχουν ενσυναίσθηση με τα πονεμένα πνεύματα, αυτό το φως και οι επιρροές του θα είναι άπειρες.Εάν τα ανθρώπινα όντα μπορούν να συνειδητοποιήσουν την αλήθεια του «Εαυτού», γίνονται το Φως για το σύνολο, το πραγματικό Αιώνιο.
Website: tsuouyang.com
Βιογραφία
Η TSU OUYANG γεννήθηκε και ζει σήμερα στην Ταϊπέι της Ταϊβάν. Έλαβε το Master of Visual Arts: Book Arts από το University of the Arts του Λονδίνου το 2015. Η ανάπτυξη της δουλειάς της είναι μία μορφή ‘’στοχαστικού περιοδικού’’ που ενσωματώνει τη διαδικασία εξατομίκευσής της. Η αναζήτηση της ουσίας της ζωής ενυπάρχει στον πυρήνα της φιλοσοφίας της και η εύρεση του αληθινού εαυτού μπορεί να θεωρηθεί ως το μακροπρόθεσμο έργο της. Η πρακτική της είναι να εξερευνά διάφορες μορφές τέχνης και υλικά ως μέσο αυτογνωσίας, που είναι ένας εξαιρετικός καταλύτης για τη μεταμόρφωσή της από πολλές απόψεις. Συγκεκριμένα, η «τέχνη του βιβλίου», η «χαρακτογραφία» και η «φωτογραφία» συνιστούν τα κρίσιμα σημεία των αισθητικών της προσεγγίσεων. Δημιουργεί έργα σαν βιβλία,όταν εν τω μεταξύ οι δημιουργίες της την ολοκληρώνουν. Τα έργα της έχουν επιλεγεί για διάφορες εκθέσεις, όπως το ”EARTH SPEAK: Giving Voice to Paper, International Biennial for Paper Fiber Art” (2023/24, Ταϊβάν), ”TEN: the Turn the Page Artists Book Fair 10th Anniversary Book Competition” (2022, UK), ”The 3rd Ulsan Asian Prints Exhibition” (2021, Κορέα), ”Taiwanese Artists’ Books: Materials and Interfaces” (2020, ART TAIPEI International Contemporary Art Fair, Ταϊβάν) και άλλα ….
……………………………………………
Kurtis Lesick

‘’Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν σκέφτονται τα πράγματα με τον τρόπο που τα αντιμετωπίζουν, ούτε αναγνωρίζουν αυτό που βιώνουν, αλλά πιστεύουν τις δικές τους απόψεις’’. Ηράκλειτος.

‘’Οι θεωρίες είναι ζωντανές και αναπνέουσες αναδιαμορφώσεις του κόσμου. Ο κόσμος θεωρητικολογεί και συγχρόνως πειραματίζεται με τον εαυτό του. Διαμόρφωση και αναδιαμόρφωση. Τα έμψυχα και (τα λεγόμενα) άψυχα πλάσματα δεν ενσωματώνουν απλώς μαθηματικές θεωρίες, δημιουργούν μαθηματικά. Αλλά η ζωή, είτε οργανική είτε ανόργανη, έμψυχη ή άψυχη, δεν είναι ένας αλγόριθμος που ξεδιπλώνεται. Ηλεκτρόνια, μόρια, θραύσματα αστέρων, μέδουσες, κοραλλιογενείς ύφαλοι, σκύλοι, βράχοι, παγόβουνα, φυτά, αστεροειδείς, νιφάδες χιονιού και μέλισσες ξεφεύγουν από όλα τα υπολογίσιμα μονοπάτια, κάνοντας άλματα εδώ κι εκεί, ή μάλλον, ξεφεύγοντας με άλματα από εδώ κι εκεί, μετατοπίζοντας σχεδιασμένες πρακτικές, δοκιμάζοντας τα νερά αυτού που θα μπορούσε να ήταν/ήταν/θα μπορούσε ακόμα να ήταν, κάνοντας πειράματα σκέψης με την ίδια τους την ύπαρξη’’.
Φυσικός και φιλόσοφος, Karen Barad.

Η δύναμη του υλικού κόσμου να σκέφτεται, να δημιουργεί θεωρίες, να πειραματίζεται και να συνθέτει ,πάντα θα υπερβαίνει τους περιορισμούς της ανθρώπινης νόησης. Εδώ το «υλικό» δηλώνει μια διαδικασία μέσω της οποίας τα πράγματα «έρχονται στην ύλη» και όχι έναν κόσμο προκατασκευασμένης ουσίας. Ο κόσμος διαρκώς «επεξεργάζεται τον εαυτό του», δοκιμάζει νέα μονοπάτια, νέους συνδυασμούς, νέες εκφράσεις. Ενόσω ο εγκέφαλός μας υποκύπτει στις ορθοδοξίες της γνώσης, της πολιτικής, του χρόνου και της εμπειρίας, ο υλικός κόσμος μπορεί να σκεφτεί με αχαλίνωτη πολυπλοκότητα, πέρα από την αντίφαση, τον χρόνο, τον χώρο και την ψευδαίσθηση του αυτόνομου ανθρώπινου υποκειμένου.

Το Guerrilla Philosophy παρουσιάζει εκτελεστικές εξερευνήσεις στην υλική σκέψη, όπου τόσο τα ανθρώπινα όσο και τα φυσικά σώματα εξετάζουν τους συμπληρωματικούς τους ρόλους στη διαπραγμάτευση της υλικής πραγματικότητας. Τα σώματά μας χαρτογραφούνται μέσα στον κόσμο, τα όρια επαναπροσδιορίζονται, οι μορφές αναδιαμορφώνονται, υβριδοποιούνται και εντάσσονται σε άλλα σώματα. Εκτός από διακριτές οντότητες, τα όρια, οι μορφές και οι σχέσεις των σωμάτων βρίσκονται σε συνεχή διαπραγμάτευση. Τα έργα στο Guerrilla Philosophy βάζουν τα σώματα σε ανοιχτή συζήτηση, εκτελούν σώματα μεμονωμένα και αφαιρούν τις σχέσεις που θεωρούμε δεδομένες μεταξύ των σωμάτων, ώστε να μπορούμε να σκεφτόμαστε μαζί με άλλες υλικές μορφές τη διαρκή συνεργασία μας στη συγκρότηση της υλικής πραγματικότητας.
BIO.
Ο Kurtis Lesick είναι καλλιτέχνης, συγγραφέας, ερευνητής και βραβευμένος ειδικός δημιουργικού περιεχομένου. Οι εγκαταστάσεις, τα έργα πολυμέσων, οι ψηφιακές παραστάσεις και οι συνεργασίες μεταξύ των μέσων διερευνούν τα όρια της υλικότητας, της γνώσης και των θεμάτων της απροσδιοριστίας. Η πρακτική του Lesick βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εμπειρία του στην αρχαιολογία, την ανθρωπολογία και τη φιλοσοφία, καθώς και από την αγάπη και την περιφρόνηση του για την τεχνολογία. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί και εκτεθεί διεθνώς στον Καναδά, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Μάλτα, την Πορτογαλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.
Επίκουρος καθηγητής στο Digital Futures Initiative στη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Ontario College of Art and Design University (Καναδάς), επισκέφτηκε καθηγητές στο Banff Center (Καναδάς) και στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Irvine (ΗΠΑ) και ήταν Διακεκριμένος επισκέπτης καθηγητής Benjamin Meaker στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ (Ηνωμένο Βασίλειο).
kurtislesick.com

Share